lördag, februari 07, 2009

Tillit

Det som jag processar just nu handlar mycket om relationer. Just nu känner jag mig avstängd. Jag är liksom inte i kontakt med mina känslor. Jag tänker mycket bakåt och jag har insett att av alla karlar jag träffat har jag fram tills nu varit kär i 2 stycken. Båda krossade mitt hjärta. De som jag träffat sedan dess har jag inte givit någon chans eftersom jag inte tillåter någon komma nära. Det sjuka är att under det här året har jag insett att min tillit till andra människor är väldigt låg och har till viss mån kanske alltid varit det. Men jag har uppmärksammat det mer nu eftersom vuxna relationer kräver mer ge och ta än de man har som barn. De som är mig nära har med andra ord gjort ett hästjobb ;) - grattis!

Jag lever i en självuppfyllande profetia. Ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar